mercoledì 6 maggio 2015

A DAY FOR DAISIES

                 Eccomi di nuovo qua, con la nuova sfida settimanale ad I Love Promarkers.


Il tema di questa sfida è semplice : "Va bene tutto"

Lo sponsor è Letraset

Ed ecco quello che ho fatto io come DT ( andate a vedere anche le creazioni delle mie compagne di squadra...vedrete che belle ispirazioni!)



Ho scelto nuovamente come immagine una fatina, perchè ora ho questa fissa!
E poi io trovo  le immagini di A Day For Daisies bellissime.
Questa fatina si chiama "Bitsy Bug Dot"
Ricetta:
carte: Lily of the Valley
fiore: Wild Orchid Crafts
fustella: Cherry Lynn "French Pastry Doily"
sentimento: Lily of the Valley

Promarkers:
pelle: Coral, Sunkissed Pink, Blush, Ivory
capelli: Black, Ice Grey 1-3-5
vestitino: Burgundy, Crimson, red, Sunset
ali:Antique Pink, Cocktail Pink, Baby Pink, Pale Pink, Pale Blossom

Vorrei entrare nelle seguenti sfide:




7 commenti:

  1. Fabulous card, love your colours

    RispondiElimina
  2. Beautiful design and fab composition. Thanks for joining in on the fun at Tuesday Throwdown. We look forward to seeing you again.
    Hugs
    Berni,DT
    tuesdaythrowdown.

    RispondiElimina
  3. That image is so cute and love the way you've coloured and framed it. Thanks for joining us at TTCRD this week and good luck
    Andrea x

    RispondiElimina
  4. Such a lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    RispondiElimina
  5. I like it very much, the images are adorable . Thank you so much for posting your very beautiful art with us this week at The Crazy Challenge!

    RispondiElimina
  6. How darling, Ileana! Sweet image with magical colors and a delightful setting! hugs, de

    RispondiElimina